Mam nadzieję że wielbiciele zespołu Voo Voo, Wojciecha Waglewskiego, Mateusza Pospieszalskiego, Karima Martusewicza, Michała Bryndala i projektów w które angażują się muzycy, znajdą tutaj dodatkowe źródło informacji.

niedziela, 16 sierpnia 2020

Waglewski Fisz Emade - jest już tytuł trzeciej płyty

„Duchy ludzi i zwierząt” - tak zatytłowana będzie trzecia płyta zespołu Waglewski Fisz Emade. Infomację tą ujawnił Fisz w obszernym wywiadzie dla Wirtualnej Polski. 
„ Płyta będzie się nazywała "Duchy ludzi i zwierząt". Wydaje mi się, że jest inna niż "Matka Syn Bóg", bo prawie nie ma na niej ani country ani bluesa, chyba że w minimalnym stopniu. Chciałem, żeby moja część była bardzo pianistyczna. Utwory taty miejscami przypominają mi naszą pierwszą płytę. Podsumowując, to będą ładne, wyciszone pieśni z opowieścią. O miłości i relacjach intymnych w czasach wyciszenia.” - powiedział Fisz. 
Wywiad zawiera znacznie więcej ciekawych informacji. Można go przeczytać TUTAJ
Warto przypomnieć, że płyta powinna ukazać się w październiku a na dniach powinniśmy poznać pierwszy singiel. Album będzie zawierał 12 utworów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz